3 Dager: Zoo Mystery Walkthrough.

3 Dager: Zoo Mystery Walkthrough.

Velkommen til 3 Days: Zoo Mystery Walkthrough!

Hjelp Anna a finne og returnere 5 sjeldne dyr til onkels zoo! Du vil bare ha tre dager for dyrehagen er stengt for alltid!

Enten du bruker dette dokumentet som en referanse nar det blir vanskelig eller som et veikart for a komme deg fra begynnelse til slutt, er vi ganske sikre pa at du finner det du leter etter her.

Dette dokumentet starter med generelle spilltips, etterfulgt av det komplette 3 Days: Zoo Mystery-spillet walkthrough med annoterte skjermbilder fra selve spillet!

Vi haper du finner denne informasjonen nyttig nar du spiller deg gjennom spillet. Bruk walkthrough-menyen nedenfor for a raskt hoppe til hvilket stadium av spillet du trenger hjelp med.

Husk a besoke forumene for Big Fish Games hvis du finner ut at du trenger mer hjelp. Ha det goy!

Denne gjennomgangen ble skapt av Zach H.

LOKALE MENY.

GENERELLE TIPS.

Viktig: Nar markoren din blir en hand, betyr det at du kan samhandle med eller flytte det du har markert ved a trykke pa venstre museknapp. Sorg for a kombinere hver skjerm for objekter du kan flytte, da de ofte vil gjemme en nodvendig gjenstand. Nar markoren har et sporsmalstegn pa den, betyr det at du kan undersoke det uthevede objektet for mer informasjon. Hint er ubegrenset; Du vil imidlertid padra deg en punktsstraff for a bruke en, og de tar tid a lade opp mellom bruk. Hvis du klikker for ofte pa et feil element, vil det medfore et hurtigklikkstraff.

NIVA 1: ZOO ADMINISTRASJON.

Finn alle de skjulte objekter pa listen din. Objekter som trengs for et puslespill, sendes til varelageret til hoyre nar du har funnet dem alle. Nar du har samlet de nodvendige materialene, klikker du pa dem, og klikker pa piranha-tanken. Fisk for noklene pa bunnen av tanken. For a gjore det, klikk pa venstre museknapp for a senke kroken. Manovrer deretter nokkelen tilbake til overflaten uten a la en av piranhas berore den, eller det kommer tilbake til bunnen. Fisk ut alle noklene for a fullfore minispillet. Klikk pa maleriet over skrivebordet, og bruk deretter tasten pa den. Na ma du finne kombinasjonen spredt rundt i rommet. For a apne sikkerheten, bruk tallene i beholdningen din ved a klikke pa dem og deretter pa safeen. Sikkerheten har et bilde-ringslas. Klikk pa hver ring til den er i riktig posisjon. Hver ring vil lyse opp nar den er pa sitt rette sted. Nar du er apen, klikker du pa innholdet i sikkerheten.

NIVA 2: GEORGE’S BAR.

Forst av, finn 20 stykker servise spredt over baren, og gi dem deretter til bartenderen. Forbered maltider for de sultne kundene. Dra matvarer fra bunnen til deres silhuettede spor pa spisebordene. Ikke la noen skuffer komme til en kunde uferdig, eller du ma begynne igjen.

Deretter vil bartenderen be deg om a hjelpe ham med a finne sin arabiske flaskeinnsamling. Etter at du har funnet dem alle, ma du plassere dem pa hyllene i de tilsvarende stedene. Etter det ma du rengjore baren ved a fjerne alle spindelvev og papirskraper rundt i rommet. Til slutt blir du bedt om a ordne to stabler plater, lilla og gule, i rekkefolge fra minste til storste. Du kan bytte plater rundt ved a bruke nederste hylle. Nar du har skilt dem etter farge og ordnet dem etter storrelse, vil du fullfore minispillet.

NIVA 3: UNCLE’S HOUSE.

Start med a finne 15 katter spredt rundt i rommet. Merk at du kan flytte de tre lysene i rommet pa sporene sine ved a dra dem med musemarkoren. Legg onkens gev r til lageret ditt ved a klikke pa det pa hoyre side av skjermen. For a finne den endelige katten, ta onkens gev r og skyv flasken som stoter opp maleriet pa toppen av hyllene. I neste puslespill ma du bytte de nummererte fliser slik at de leser i rekkefolge 1 til og med 15 fra 1 i overste venstre hjorne. Nar du spiller, vil du legge merke til en bar fylle opp nederst. Hver gang den fyller, kan du bytte alle to tilstotende fliser. Plasser flisene for a fortsette. Deretter finner du alle de skjulte objekter pa listen nederst. Etter at du har funnet alle objektene pa listen, drar du dem fra hoyre til skalaene mot midten av skjermen. Na ma du balansere fire objekter pa begge sider av skalaen for a nullstille den. Se pa skjermbildet ovenfor for losningen. Til slutt plukk opp dokumentene fra den hemmelige luken som nettopp har apnet.

NIVA 4: POLISSTATION 1ST BESOK.

Begynn med a gi dokumentene til politibetjenten bak skrivebordet. Deretter finner du ni donuts spredt rundt kontoret for offiseren. Hvor bra er donuts uten kaffe? Finn objektene pa listen, og dra dem til kaffemaskinen i bakrommet pa venstre side av skjermen. Kaffemaskinen er odelagt, og ma repareres med delene du har samlet. Se pa skjermbildet ovenfor for losningen. Nar kaffen er laget, gi den til offiseren. Na ma du finne 21 spredte filer rundt kontoret. Nar du har funnet, drar du filene til de apne filskapene pa venstre side av skjermen. Deretter ma du omorganisere filene i kabinettet. For a fullfore dette puslespillet, ordne filene slik at de er av matchende farger i de vertikale kolonnene, og matchende symboltyper (dvs. bokstaver, kjoretoy eller dyr) i de horisontale radene. Se pa skjermbildet ovenfor for losningen. Gi det nyoppkjopte mappen arkivet til politimannen.

NIVEAU 5: POLISSTATION 2ND BESOK.

For a bli deputert av politiet ma du lose et kryssord. Du ma finne alle ordene knyttet til politiarbeid. Se pa skjermbildet ovenfor for losningen. Finn alle de skjulte objekter pa listen din, og gi dem til offiseren.

Deretter ma du matche komposittbildet pa venstre side av skjermen med det til hoyre. Bruk pilene til a bytte bildebrikker til de stemmer overens. Du ma gjore dette tre ganger. Endelig fyll ut en annen skjult objektliste for offiseren.

Niva 6: DOCK.

Finn alle de skjulte objekter pa listen din, og gi dem til kapteinen. Plasser alle elementene du fant utenfor der de tilhorer inne i skipet. Rulling over hvert element vil gi deg en anelse om hvor de skal ga. Se pa skjermbildet ovenfor for losningen. Deretter finner du de skjulte objekter som kapteinen ber om. Legg na objektene du har samlet inn i de riktige fraktkasser. Til slutt ma du flytte kasser til de riktige stedene pa skipets dekk. Klikk pa en kasse, og velg deretter retningen du vil skyve den fra de tilgjengelige pilene. Kassen glir inntil den kommer i kontakt med en barriere eller en annen kasse. Sjekk ovenstaende skjermbilde for losningen.

NIVEAU 7: LABORATORIUM.

Start med a klikke pa forskeren. Han vil be om en rekke objekter a finne. Nar du finner hver, gi dem til forskeren. Deretter ma du finne 12 blakopier. Imidlertid er ingen av dem i dette rommet. Etter a ha funnet alle i reaktorrommet, bruk doren til hoyre for a komme til oppbevaringsrommet. For a fa tilgang til oppbevaringsrommet ma du velge lasen pa doren. Nar du kobler ledninger, ma du huske pa at rode ledninger ma koble til rode ledninger og lilla til lilla. Nar tilgrensende fliser er riktig tilkoblet, vil ledningene vises somlost. Merk ovenstaende skjermbilde for losningen. Etter a ha funnet alle tegningstykkene, ma du omorganisere dem for a fullfore puslespillet. Ved a klikke pa to separate stykker, bytter de dem pa brettet, og de vil morke nar de er pa riktig sted. Se pa skjermbildet ovenfor for losningen. Sammenlign planen med den odelagte plasmatronen pa skrivebordet til venstre. Deretter finner du alle delene pa listen din for a reparere plasmatronen. Husk at delene er spredt mellom begge rommene. Nar du har funnet det, dra delene til pulten. I neste puslespill ma du reparere plasmatronen. Dra stykker over planen til der de tilhorer. Du kan ogsa rotere hvert stykke ved a hoyreklikke med musen, og de vil morke nar de plasseres riktig. Skjermbildet over viser losningen. Bruk plasmatronen til a forvise objekter til en annen dimensjon, finn 15 mikrochips plassert rundt de to rommene. Deretter tar du mikrobrikkene inn i oppbevaringsrommet og drar dem til fjernkontrollen for kraftfeltet i midten av rommet. Fullfor dette puslespillet ved a plassere mikrochipsene i sine korrekte spor i fjernkontrollen. Poengene pa sjetongene ma ogsa samsvare med de sma sirkler pa hvert spor. Du kan rotere hver brikke med hoyre museknapp. Skjermbildet over viser losningen. Ta distributoren med deg nar du er ferdig med puslespillet.

NIVA 8: POLISSTATION 3RD BESOK.

Begynn med a gi distributoren til sheriffen. Du ma fullfore et annet kompositt bilde puslespill neste. Det er fire runder til den. Etter a ha snakket med klovnen, klikk pa sin fil pa skrivebordet for a fa en skjult objektliste. Finn alle de skjulte objekter pa listen din for a fortsette. Husk at du fortsatt har plasmatronen din, og du kan bruke til a gjore visse gjenstander forsvinne for a finne skjulte objekter. Nar du har samlet dem, legg dem pa klovnens fil. I dette puslespillet ma du plassere gjenstandene fra bunnen i de tomme sporene slik at de kobles til duplikatene oppa toppen. Sjekk skjermbildet ovenfor for losningen. Fullfor neste skjulte objektliste. Deretter ma du rekonstruere brevet. Husk at du kan rotere stykkene med hoyre museknapp. Nar et stykke er pa rett sted, vil det morke. Hvis du sitter fast, ta en titt pa losningen ovenfor. Ta brevet og legg det i klovnens fil.

NIVEAU 9: PA BARNEN.

Finn alle objektene pa listen, og gi dem deretter til bartenderen. Klikk pa fjernsynet bak baren, og spill et spot-the-differences mini-spill. Deretter ma du dekke for bartenderen. Kunder vil komme pa foresporsel et maltid. Finn objektene de ber om i bunnen. Nar bestillingen er ferdig, gi den til kunden, og hent deretter pengene sine fra disken. Etter det vil du spille en annen matbrett-minispill som du gjorde tidligere.

Niva 10: Tidligere direktorhus.

Fullfor regissorens skjulte objektliste, og gi elementene til regissoren. I denne listen ma du finne dyrene som spiser maten som er oppfort nederst pa skjermen. I neste puslespill ma du samsvare par kort. Til hoyre er bilder av dyr, og bilder av hvor de bor til venstre. Ta en titt pa skjermbildet over for et eksempel. Neste, fullfor den lille listen over skjulte objekter regissoren ber om. Deretter samle 10 bilder av dyr spredt rundt i rommet. Husk plasmatronen din. Deretter vil han be om en annen liten liste over skjulte gjenstander. Tips: sjekk kommodeene. Til slutt, fullfor puslespillet. Som for kan du rotere stykker med hoyre museknapp. Legg merke til losningen skjermbilde ovenfor.

NIVA 11: HALL OF THE MAGNATE’S HOUSE.

Hjelp butleren til a plukke opp alle festartikler pa skjult objektliste. Deretter ma du organisere festeelementene i de riktige boksene. I dette puslespillet kan du rotere stykker ved a klikke pa hoyre museknapp. Det er en losning skjermbilde over hvis du sitter fast. Deretter finner du de 10 stykkene keramikk rundt i rommet. Deretter ma du finne 16 poster som er skjult. Nar du har funnet oppforingene, bruk plasmatronen til a fjerne pianoet, og legg deretter opp platene i stereo. For neste puslespill, bytt om postene til du har skilt dem av farge og storrelse fra minste til storste pa de to hyllene. Du kan bruke nederste hylle som ekstra plass for bytte rundt postene. Ta en titt pa skjermbildet over for losningen.

NIVA 12: MAGNATE’S ROOM.

Forste spark over soppelbotten og hente opp de revet stykkene av papir. Sett det revet papiret sammen igjen ved a plassere utklippene pa de riktige stedene, og roter stykkene med hoyre museknapp nar det er nodvendig. Skjermbildet ovenfor har losningen. Plukk sphinxhodet bak stolen, og legg det tilbake pa sfinxbunnen pa pulten. Deretter ma du finne noen deler for a fikse bestefar klokken. Etter at du har gjort det, apner et skjult panel i gulvet. Deretter finner du de 10 billardballene spredt gjennom rommet. Nar du har funnet dem alle, plasser dem i cue-racket mot baksiden av rommet. Na plukk opp de odelagte bitene av farget glass under glassmaleriet. Ditt neste puslespill krever at du reparerer glassmaleriet. Stykker pa de riktige stedene vil morkere, og du kan rotere stykkene med hoyre museknapp. Ta en titt pa losningen ovenfor hvis du sitter fast. Nar du har fullfort vinduet, ma du klikke pa symbolene i rommet som projiseres pa gulvet gjennom vinduet. Nar det hemmelige rommet apnes, ta bildet innvendig. Finn de fem hjorthodene spredt rundt i rommet, og erstatt dem pa veggen n r taket. Match opp hjorthodene med de tilsvarende formede monteringene pa veggen. Finn de seks champagnebrillene rundt i rommet, og legg dem i den apne verden for a utlose et annet hemmelig rom. Ta innholdet for a fullfore nivaet.

NIVA 13: ZOO LODGE.

Begynn med a hjelpe dyreparken a finne de savnede dyrene. Etter at du har funnet dyrene, legg dem tilbake i de riktige burene ved a lime dem opp med dyrene overst pa skjermen slik at de er forbundet med linjene mellom dem. Legg merke til losningen ovenfor. Deretter ma du fullfore den skjulte objektlisten som dyrehagevaktet gir deg. Etter at du har funnet alt, ma du sette dem tilbake i scenen der de tilhorer. Skjermbildet over viser stedene sine. Na ma du deaktivere alarmen plassert bak vaktet. Klikk pa den for a starte puslespillet. Du ma lose dette som du gjorde for; losning over.

Niva 14: ZOO ADMINISTRASJON.

Forst ma du finne alle de skjulte objekter pa listen din ved hjelp av lommelykten. Deretter ma du fiske bokstavene pa bunnen av fisketanken pa samme mate som du gjorde for. Deretter finner du de ti valper gjemt rundt kontoret. Nar du har funnet alle valpene, dra dem fra lageret ditt til det himmelske maleriet overst til venstre pa skjermen. Deretter ma du finne seks gir spredt rundt kontoret og dra dem tilbake til maleriet. I dette puslespillet ma du ordne girene nederst pa pinnene slik at de alle vender seg. Sjekk ut skjermbildet ovenfor for losningen. Nar du har ryddet dette puslespillet, ta dokumentene fra fordypningen du har opprettet.

NIVEAU 15: TIDLIGERE DIREKTORENS HUS 2. BESOK.

Begynn med a fullfore regissorens skjulte objektlister. Han gir deg to av dem. Deretter ma du spille et Pachinko mini-spill. Hensikten her er a la matmarmorene falle ned slik at de hopper inn i de matchende potter. Etter det vil regissoren sporre deg om a finne 20 fotografier spredt rundt i rommet. Forflytting fremover, fullfor spot-the-differences mini-spillet.

NIVA 16: BIBLIOTEK.

Start dette nivaet ved a klikke pa den odelagte musikkboksen pa baksiden av rommet for a fa opp en skjult objektliste over deler a finne. Husk a se etter gjenstander du kan flytte rundt for a finne noen av objektene pa listen din. Nar du har funnet alle delene og reparert musikkboksen, klikker du pa den for a starte en rekke fargete lys. Du ma huske bestillingen og klikke pa de tilsvarende bokene til venstre. Hvis du gjor det riktig, apnes et hemmelig rom over musikkboksen. Sekvensen er bla, neon gronn, rosa, cyan, lilla, lys rod og gul. Losning vist ovenfor. Klikk pa det nylig apnede rommet for a motta en skjult objektliste for a fullfore. Nar du har gjort det, drar du tastene opp til rommet.

I dette puslespillet ma du klikke pa tastene for a rotere dem til de er alle tent. Ta en titt pa skjermbildet over, og noter tallene som er gitt til hver tast. Ved a klikke pa tasten 1 roteres det, sa vel som tastene 2, 5 og 6. Ved a trykke pa tasten 2 roteres det, sa vel som nokkel 3. Tast 3 roterer seg sammen med tast 1. Tast 4 roterer seg sammen med 3. Tast 5 roterer seg bare. Og nokkel 6 roterer seg sammen med 4 og 5. Nar du har fullfort puslespillet, fjerner du dokumentet. Deretter ma du finne 15 hand, fot og shoeprints.


Comments are closed.

Hilsen! Vil du spille i det mest populære kasinoet? Vi samlet det for deg. Klikk her nå!